Monday, October 25, 2010

Hi , i'm back again . Pühendusega Salmele .

Hello . pmst on juhtunud väga palju ja ma üritan teha üsna lühidalt . Niisis : reedel hakkas Kundas näitefestival Väike Lava 2010 . Seal oli nagu jummmmmmala pulll. Päev oli suhteliselt tegemist täis koguaeg pidi kas näidendeid vaatama . Me esinesime suhteliselt alguses ja mei tehti näod valge puudriga üle . Mina loll aga mõtlesin ,et ma pole piisavalt valge ja mpõhimõtteliselt panin endale ränga kihi puudrit peale :D. Kohe kui esimene tüdruk mind nägi tuli ja ütles : ,, issand jumal mis sa teinud oled ? ,, Ja nii ma siis istusin oma häbiplekis kuiniks tuli näidend , see läks nii enamvähem ja saime päris palju kiita . Peale seda jäin mina Karli  ja Kertuga mingit sõja seriaali vaatama . Mina naersin suure suuga kuidas Jaapanlastel pead pooleks olid . Kertu küsis iga natukese aja tagant ,et mis mul viga on ja Karl ütles ,et ma olen poiss . niiimadi näidendeid vaatades läks ka meie päev mööda . Õhtu tuli lõpuks kohale ja läks lahti magamiskoti rallliks  , ojjaaaa te kuulsite õõigesti . See käis niimodi ,et mina  istusin magamiskoti sees ja teised vedasid mind edasi :D. Vahetevahal käisin ma tüdrukute vetsus , vahetevahea trepist alla aga noh see käib asja juurde .See kamm keelati lõpuks ära ,aga siis öeldi ,et kolmandal korrusel ei ööbi keegi ja sinna võib põhimõtteliselt minna .Läksimegi sinna ja hookus pookus seal olid meie suurimad konkurendid Rakvere Real Gümnaasium kes osutusid päris toredateks . Nendega sai siis Tädi Salmet narritud , lõpuks viskas salmel kops üle maksa ja ta ütles meile : ,, Keda me veel siin kolamas näeme tuleb minuga terveks ööks maja valvama .Läksime siis suht magama mis tähendas muidugi mitte magaamist , vahepeal olin ma tukastama jäänud ja natukese aja pärast ärkasin ülesse , teised magasid . See oli vinge  , maa oli valge ja taevas oli valge niisis lõi äilest . Ma ei viitsi sellest pikemalt kirjutada ni ,et lähme edasi järgmise päeva juurde , hommik oli vastik . Ärksime ülesse sõime ära ja läksime väga pikale ja mõtetule rongkäigule . Seal sai karjutud ja särki värki aga noh see selleks . Teine päev oli suht igav . Pidime terve päeva vaatama näidendeid . Lõpuks tuli lõpetamine , seat sain usutava suhtluse eest laval eripreemia. Ei viitsi rohkem sellest päevast rääkida . Tana on ka suht tähtis päev 1. - mu emal on sünnipäev 2.- Täna on esimene päev mis on mulle ametlikult vaheaeg . praegu suhteliselt pakin asju kahepäevasele metsaratkale . Paari päeva pärast kirjutan uuest mis paari päeva tärast juhtuma hakkab , hakkas .

1 comment: