Sunday, October 17, 2010

What happened in weekend ?

Jah , teen nüüd alles pühapäeva õhtul oma kogu nälavahetuse posti . Sry , polnud aega varem seda teha ja nüüd ta siis tuleb :D . Reedel oli kool normaalne mingeid intsidente polnud :D. Peale kooli hakkas kohe liblikapüüdjatega laager . Seal sai siis igast asju tehtud sealjuures naersime ka oma persed küljest :D . Reedel rohkem väga midagi ei juhtunud , seitsme aeg jõudsin koju ja suht kümne ajal vajusin ära . Laupäeva hommikul tuli ema tuppa ,ma veel sügavas unes ja ta ütles mulle : ,, Kuule kell on 9. 23 , sa peaks näitlema minema . ,, Hüppasin ülesse ja panin riided selga , pmst ma sõin ja pesin hambaid korraga .Välju tuli ,et ma olin esimeste seas kes jõudsid kultra , Esimene tund oli meil Hele Kõrega ja teine oli Meelis Põdraga . Seal sai ka päris korralikult naerdud ja lõpuks sai ka see läbi . peale laagrit lksin koju , sealt edasi Karli poole ja siis lõpuks jäin ühe teise klassivenna juurde ööseks . Hommikul tulin koju , hakkasin õppima mõtlesin ,et teeks postituse siis ,aga ma olin liiga väsinud ja jäin tudule . Kohe kui ülesse ärkasin pidin mingeid lehti kokku korjama :S . Ja nüüd ma siis istun siin arvuti taga ja jaman blogiga .  tuli veits igav tekst tean ja sellepeale saadan ma hea video selle märkimiseks :P     http://www.youtube.com/watch?v=50uWtVBwYrE&feature=popt11us08   . Barf . Tsau pläu karvased .

No comments:

Post a Comment